donderdag 3 juli 2008

10...9....8....7....6....5...4...3...2...1.....

Nog een half uur en ik mag weer kaarsjes uitblazen.
Het zal de slechtste verjaardag ooit zijn,geen kinderen thuis,geen man om het mee te vieren,veel aan mijn hoofd.
Het afgelopen jaar was een zeer woelig jaar,dat veel veranderingen met zich meebracht,veel verdriet,veel pijn,veel donkere gedachten.
Dat we maar snel 24 uur verder zijn.... of nee,nog liever: dat we maar snel een jaar verder zijn.
Want erger dan dit kan het haast niet worden.

8 opmerkingen:

een handvol zei

Toch een welgemeende proficiat,laat het nieuwe levensjaar de start van een nieuw en beter leven zijn !!!

miss congeniality zei

merci !
Ik hoop het van harte :-)

Muis zei

Van mij ook een welgemeende proficiat!!!!

miss congeniality zei

danku muis :-)

Anoniem zei

En van mij, weliswaar wat te laat, ook.

Anoniem zei

Oei, te laat
Maar niet minder gemeend
Proficiaaat!

MorganMagic zei

beetje laat, maar toch nog even dit: proficiat en sterkte, all in one!!!

miss congeniality zei

dankuwel allemaal :-)