zaterdag 26 april 2008

Klant is koning .....NOT !

Er is een spreekwoord dat zegt "degenen die het dichtst bij de kerk wonen komen altijd laatst binnen" of iets dergelijks.
In mijn zaak gaat dat zeker op.

Klanten die van heinde en ver komen zijn altijd mooi op tijd of hebben op zijn minst de beleefdheid om te bellen als ze denken dat ze maar nipt op tijd gaan zijn.

Maar klanten die hier 2 straten verder wonen komen een kwartier nà sluitingstijd aanzetten,op hun dooie gemak.
Ze zijn zich van geen kwaad bewust,zelfs niet als ze haastig geholpen worden,zelfs niet als er 2 huilende kinderen aan mijn zijde staan die dringend klaargemaakt moeten worden om te gaan slapen en zélfs als ik vriendelijk verzoek om in het vervolg op tijd te komen antwoorden ze "ooww jaaaa,ik zal er volgende keer aan proberen te denken".

I was not amused !

1 opmerking:

Anoniem zei

Typisch!