woensdag 7 mei 2008

Black & White

Ok.
Het is algemeen bekend (zoniet kijkt u te wéinig tv) dat de zwarte man veel zwaarder geschapen is dan de blanke.
Ikzelf zou het niet weten,ik heb nog nooit een zwart klokkenspel mogen/moeten aanschouwen.
Vriendin en haar 12jarige dochter al wel.
Toen zij een parking opreden achter een bekend goedkoop warenhuis stond een zwarte man zijn kleine behoefte te doen en keken ze recht op zijn ....euh,dinges.
Ze waren er echt van ontdaan,want wéken later vertellen ze er nog steeds over tegen iedereen die het wil horen ,in geuren en kleuren.
Enfin,'het' had echt wel een diepe indruk nagelaten.
Vandaag kwam een zwart vriendje van mijn oudste over de vloer en hoe jong ze ook nog zijn,dat vriendje had opvallend meer opvulling in zijn zwembroek dan mijn oudste.
Niet dat ik er echt op lette,maar op een gegeven moment viel mijn oog er geheel toevallig op.
Dus blijkbaar is het echt zo; zwarte 'dingesens' zijn veel groter dan blanke 'dingesens'.
Een spreekwoord zegt "once you go black,you never go back".
En ik zeg dan "liever ne kleine die wa creatief is dan ne grote die passief is"

2 opmerkingen:

Anoniem zei

LOL. Ik ken het als: liever ne kleine plezante dan ne groten ambetante :o)

Maroon

miss congeniality zei

Ah,er bestààt dus echt een uitdrukking voor,ik had deze maar verzonnen hoor ;-)