vrijdag 9 mei 2008

Desillusie

"Waar ligt de grens?" is een vraag die me al enkele dagen tart.

Een beetje uitleg;
met het warme weer draag ik graag een short en een topje.
Maar er zijn nogal wat mensen (ok,vrouwen,de mannen zullen er minder problemen mee hebben vermoed ik) die vinden dat je vanaf een bepaalde leeftijd als vrouw geen short meer kan dragen.
Over mannen wordt gezwegen,die kunnen zich zowiezo meer permitteren op vele vlakken.(daar wil ik het ook nog eens over hebben,maar een andere keer)

Nu het zo warm is en ik ein-de-lijk terug op het gewicht zit van toen ik trouwde (terwijl ik aan het scheiden ben ,how ironic) vind ik dat ik slank genoeg ben om een short te dragen.
Maar blijkbaar is dat niet alleen van tel ...nééhéé,nu moet ik ook nog eens nagaan of ik niet te oud ben om die te dragen.

Ookal heb ik nu killerlegs en draag ik killerheels (bwa,da's mischien wat overdreven),dan nóg kan ik zomaar niet dragen wat ik wil.

Wat een desillusie zeg.


(en aan al die jaloerse mama's aan de schoolpoort met hun scheve blikken :FOERT !)

Geen opmerkingen: