donderdag 22 mei 2008

Alien

En nog steeds die vreemde blikken op mij gericht aan de schoolpoort.
Ligt het aan mijn voorkomen?
Ik let er nu echt op,geen short meer,maar een zedige rok.

Ligt het aan het feit dat de mensen weten dat ik terug single ben en is het meer uit nieuwsgierigheid,alsof ik opeens een andere vrouw ben,een vreemde aan de schoolpoort?

Proberen ze te zien aan mij of ik net wél of net niét gelukkig ben met de situatie?
Dan gaan ze nog elke dag moeten kijken,want dat wisselt constant.

Heel vervelend,ik voel me zo al raar,daar heb ik geen starende blikken voor nodig.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

misschien uw strikje eens langs achter leggen?? :)

miss congeniality zei

Dat gaat niet,dat is zo gestikt dat dat naar voor moet denk ik .....zeg,nu doe je me twijfelen hoor.

miss congeniality zei

Ja,'t kan eigenlijk allebei,al is het niet zo mooi naar achter...

Anoniem zei

Het is de angst in hun ogen! Komt ze wel voor de kinderen, of is het om onze mannen in te palmen :p
Trek het je niet aan, maar geniet!