vrijdag 18 juni 2010

en toen .....

Toen was het al wel veel te lang geleden dat ik nog geblogd had.
Ik steek alle schuld op Facebook. Veel te interessant allemaal,ik ga er helemaal in op.
Fotokes,dagelijkse beslommeringen erop zetten,vriendjes maken enz enz.
Even dacht ik nog om daar ook verder te gaan met bloggen,maar da's nie tzelfde.
Dus bij deze eentje die ik bij wijze van probeersel op facebook gezet had:


Deze nacht droomde ik dat ik in een tot de nok gevuld Sportpaleis stond te zingen.
Ik zong als gast bij een concert van Clouseau en bracht een engelstalig nummer ,waarvan ik me smorgens alleen nog de woorden "you are the one" kon herinneren en dat het een nummer was van Clouseau.
Ik zong uit volle borst de ziel uit mijn lijf ,'ik smeet mij' zoals ik al vaak hoorde op tv bij Idool en X-factor enzo....die moeten zich allemaal 'smijten' en dat deed ik dus.
Alle concertgangers gingen uit hun dak,iedereen was laaiend enthousiast.

Mijn lief bij het ontwaken iets minder....hij vroeg wat ik snachts toch aan het keeuwen was.
Dus ik doe mijn hele verhaal en voegde eraan toe dat het dus wel voor hém was dat ik zo zong.
Hij was niet echt onder de indruk.

Tijdens het werken een paar uur later hoor ik op de radio "you are the reason...(you are the one)...." van Koen Wauters en Sarah en ik begon mee te zingen.
Pas toen had ik door dat het dus dàt liedje was dat ik gezongen had snachts. Ik ben inderdaad echt gek op dat nummer ,ik had dus een goede keuze gemaakt voor het concert !

Net zat mijn dochter een dvd te kijken van Disney en toen Belle (die van het beest) begon te zingen begon ze opeens mee te kwelen. Een beter woord kan ik niet verzinnen,eerlijk waar.
De appel valt dus niet ver van de boom.

Geen opmerkingen: